Jeg har købt Play+, men det virker ikke!

Prøv disse tips, hvis du ikke har adgang til Play+ i din AGF-app.

1. tip: Hvis du har købt Play+ via billet.agf.dk, kan der i enkelte tilfælde gå op til 60 minutter, før adgangen til Play+ slår igennem.

 

2. tip: Du skal have verificeret din e-mail i AGF-appen. Sådan gør du:

Sådan verificerer du din e-mail:

1. Åben appen.

2. Tryk på "Profil" nederst på skærmen.

3. Tryk på tandhjulet øverst i højre hjørne.

4. Vælg "Rediger profil".

5. Tryk på "Verificer" ud fra jeres mail. 

6. Du vil nu modtage en mail med en kode på 6 tegn, som du skal indtaste i appen. 

7. Du har nu verificeret din e-mail.

Dine billetter skulle nu være synlige under Profil.

 

3. tip: Hvis du har købt Play+, men du ikke kan se det i din app, kan du med fordel prøve at trykke på Gendan Køb.

Billede