Tilføj eller skift modtager på mails fra AGF
Du kan selv vælge, hvilke personer i jeres virksomhed der skal modtage hvilke mails.
Hvis flere skal modtage mails fra os, kan I til enhver tid justere, hvem – og hvor mange – der står på vores maillister.
Flere af invitationerne er personlige og henvendt til beslutningstagere, så det vil primært give mening at tilføje andre modtagere med henblik på orientering – for eksempel en personlig assistent eller lignende
Som standard er den kontraktansvarliges mailadresse i virksomheden tilføjet til vores maillister. Du behøver derfor ikke foretage dig noget, medmindre der sker ændringer.
Herunder kan du se, hvilke typer kommunikation vi sender ud:
- "Kom Med" - Reminder og information om kampe og førkampsarrangementer. Det er her, I tilmelder jer AGF’s hjemmekampe. Denne mail er relevant for den person, der skal deltage og hente billetter på vegne af virksomheden.
- Events - Invitationer til vores VIP-arrangementer i løbet af året. Disse henvender sig typisk til beslutningstagere i virksomheden. Hvis andet er gældende, vil det fremgå af invitationen.
- Netværk - Kommunikation om netværket foregår primært i AGF Netværket-appen. Det kan du læse mere om her.
Ønsker du at ændre i modtagerne af vores kommunikation, kan du skrive til sponsor@agf-as.dk
Hvis du vil ændre hvilken mailadresse, der er koblet til jeres billetprofil og LigaLogin, kan du skrive til sponsor@agf-as.dk